Wenen - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu Wenen - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

Wenen

Blijf op de hoogte en volg Joyce

06 Januari 2014 | Oostenrijk, Wenen

Na intensive feestdagen zijn Philipp en ik afgelopen zaterdag met de auto naar Wenen gereden. 5 Uur heeft de rit geduurd, maar was wel mooi en gezellig. Zo zie je nog eens een ander deel van Oostenrijk. Vandaag is hier heilige drie koningen ook nog een feestdag dus we hebben een leuk weekendje Wenen gehad. De stad hebben we verkend, veel met de tram en metro gereisd en ook de weg naar de Universiteit hebben we gezocht en gevonden. Wenen is een heel erg mooie stad, hoewel ik een aantal jaren terug hier ook met m´n ouders en Emelie ben geweest kon ik me niet heel erg veel meer herinneren. De binnenstad was nog in kerstsfeer gezellig ´s avonds nog een Glühwein gedronken en ook naar de bioscoop geweest. Een enorme bios, 13 zalen en meer dan 20 restaurants in hetzelfde gebouw. Hoewel ik durf te zeggen dat ik zo provinciaal nou ook weer niet ben, moet ik toch wel even wennen hier.
Ik heb een kamer in het 3e bezirk, gehuurd van de tante van Phillipp het gebouw en het appartement zijn prima en mooi ingericht. Er zijn hier twee kamers, maar tot nu toe ben ik nog alleen wat fijn maar ook jammer is.
Vanavond is Philipp weer weg gereden naar Villach, morgen moeten we allebei weer aan het werk. Ik ben benieuwd hoe het is.

  • 06 Januari 2014 - 23:49

    Peter En Marian:


    Lieve Joyce,

    Succes morgen.We denken aan jou.
    Liefs Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 15325

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: