Havik op bezoek - Reisverslag uit Mörtschach, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu Havik op bezoek - Reisverslag uit Mörtschach, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

Havik op bezoek

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 December 2013 | Oostenrijk, Mörtschach

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om de koeien te melken. De Chinese loopeenden beginnen als je binnen komt in stal al te kwaken dat ze de stal uit willen richting vijver. Dus ik heb ze maar naar buiten gelaten. Terwijl ik sta te kijken en een foto maak hoor ik een heleboel eenden geschreeuw en zie een havik wegvliegen. In een seconde gebeurt. Wil het geval dat ik net in die seconden een foto heb gemaakt. Als je goed kijkt zie je bij de meest rechter eend de havik toeslaan. Gelukkig is de eend niets gebeurt, maar de havik kom nu vaker langs om te kijken of hij een lekker hapje bij ons kan halen.

  • 22 December 2013 - 14:51

    Marian:


    Arme loopeend.
    Gelukkig net mis.
    Want die eendjes zijn zo leuk.
    Maar wel mooi om zo die havik van zo dichtbij te zien.

    Xxxx Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mörtschach

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 15346

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: