Yoghurt - Reisverslag uit Mörtschach, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu Yoghurt - Reisverslag uit Mörtschach, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

Yoghurt

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 December 2013 | Oostenrijk, Mörtschach

Weer bij de verzuiveling. Vandaag werd er weer yoghurt gemaakt, frischkäse, zachte kaas (soort mozzarella) en boter. Ik heb lekker mee gewerkt en mijn ervaringen weer uitgebreid.
Om mijn eigen yoghurt te verbeteren heb ik cultuur, de goede bacteriën, mee gekregen en tips om thuis nog een keer te proberen. En.. het werk ik heb nu een heel mooie dikke licht zurige yoghurt gekregen. Lekker om zo te eten, of met een beetje honing.

  • 10 December 2013 - 00:39

    Marian:



    Hoi Joyce,

    Ga je thuis ook van die lekkere yoghurt maken???;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mörtschach

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 15347

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: