zaterdag 25-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu zaterdag 25-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

zaterdag 25-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

hoi allemaal,
leuk van jullie te horen,
Heb hier een drukke week achter de rug, dinsdag en woendag de hele dag gehooi boven op de berg alles met de hand, en toen ´s avonds de camping gasten die mee geholpen hebben nog verzorgen met drinken en eten. Donderdag heb ik met margot( de boerin) lucas en erika aan het zwembad gelezen. De auto van margot moest naar de garage en we zouden dan 2 uurtjes in het zwembad wachten, maar het werd 5 uur in het zwembad, maar het was wel erg lekker, en ontspannend.
gister met herman en monique en daimy en milan en jorinda een dagje weg geweest, naar heiligenblut, lienz geweest, wezen raften, en nog gezellig uit eten geweest, was erg leuk!!
Vandaag weer veel mensen vertrokken en aangekomen.
Het is hier super!!

• 25 Juli 2009 - 20:25

Selma:

Hoi Joyce, nou dat klinkt weer allemaal heel gezellie :-)
    Maak effe een leuke foto met jou op de trekker, met je superjoyce sjaal om hihihihhahaha. Ben zelf net terug van een week Friesland met mijn ouders op de boot, was lekker hoor, nou doei, spreek je. Doe Daimy en de rest ff de groetjes

XXXSElma

• 25 Juli 2009 - 21:47

Marja:

Hoi Joyce

Het klinkt allemaal super.
    Het wordt toch geen emigreren hè???
    Heerlijk voor je dat je het zo naar je zin hebt.
    Doe Monique en familie de groeten van mij.
    Hoe ging het met raften?? Was het water een beetje wild. Het is wel spannend dat raften want daar hou ik ook wel van.
    Het is wel vakantie werk maar het is toch ook hard werken daar op die boerderij. Volgend jaar weer denk.
    Nou lieverd blij dat alles goed met je gaat nog veel lol en gezelligheid daar.
    groeten van ons en een dikke kus Marja

• 26 Juli 2009 - 13:11

Patricia:

Gelukkig heb Je nog naar je zin!(H):D een bevaltt het je nog steeds zoo tehoren:P pss Will jee miss wat fotoss plaatse ofzo:$:d LIJKT ME LEUK!:p ik hebb ook nogg zoon enige foto Van jou:Phaha Toenn ik meeging ijs....eten:PNOu jaa XXXPatricia

• 26 Juli 2009 - 14:21

Rob:

Hoi Joyce, leuk om te lezen wat je allemaal beleeft daar. Lekker actief bezig zijn. (als je straks naar school gaat heb je weer genoeg tijd om uit te rusten :-)) Geniet er maar lekker van. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat foto's te zien. Veel plezier en tot over een paar weken.

• 27 Juli 2009 - 16:17

Pappa:

hoi moppie blij dat je het goed naar je zin hebt nog geen heinwee naar huis? heeft peter het dak op de hut op stok al vervangen laat dat even weten wanneer hij dat gaat doen dan kan ik eventueel helpen en gereedschap mee nemen nog 12 dagen dan komen wij ook weer nog een dikke knuffel van ons uit alkmaar groetjes

• 28 Juli 2009 - 10:42

Marja:

Hoi Joyce

Zomaar weer even een berichtje van mij.
    Gisteren met je moeder en je twee neefjes Sven en Tim naar Alkmaar geweest. Heel gezellig. Je broer bracht ons naar de stad en met de bus weer terug.
    We zijn nog door de binnenstad wezen varen. Heeel gezellig. Je hebt twee leuke neefjes.
    De rondvaart boot hadden wij voor ons zelf want het regende wat. Heel toeristisch allemaal.Dat heeft ook wel weer wat.
    Is het druk op de camping?
    Zijn er nog jongere van jou leeftijd? Lekker naar de disco?
    Nu dinsdag zijn Monique en haar mannen ook al bijna weer thuis. Over een paar dagen komen je ouders er weer aan. Ik zag net het berichtje van je vader staan.
    Nou lieverd de groeten vanuit Schoorl.
    Een dikke kus Marja

• 29 Juli 2009 - 08:50

Mama:

Hoi Joycie,
    nou ook nog even een berictje van je mams.Bedankt voor je sms gisteren. Komt vandaag die blaaskapel op bezoek?Zal wel even druk zijn voor jou.Maar wel leuk.Wie weet kan je wel even mee doen.Muziek makem?Sven en Tim weer naar huis gebracht.Was gezellig.Nu weer erg stil.Maar gelukkig is je broer er nog tot vrijdag.Dan gaat hij weer naar zee. Kusjes van ons .En ik spreek je nog.Wanneer chatten?