zaterdag 18-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu zaterdag 18-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

zaterdag 18-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

18 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

gelukkig ik heb m´n regenpak niet voor niets meegenomen.:) gister avond begon hier het slechte weer, vanacht is het noodweer geweest. Onweer, regen en veel wind. De stroom heeft 4 uur plat geleggen, maar dat heb je toch niet nodig als je slaapt. Ik ben even wakker geweest, omdat m´n raam er bijna uitvloog dus die maar even dicht gedaan en even naar het mooie weer gekeken en toen weer lekker verder gaan slapen.
Het heeft hier de hele ochtend geregent en boven op de berg gesneeuwd. Maar nu probeert de zon weer door te komen.

Gister naar de alm geweest in Asten, het is daar erg mooi! Heerlijk in de zon gezeten.
Heb gister ochtend ook m´n eerste traker rij les gehad. Was er leuk:)

• 18 Juli 2009 - 11:19

Mama:

Hoi Joyce,
    gelukkig schijnt de zon weer bij jullie.Verder geen schade?En hoe gaat het met de koeien op dealm?Ze staan toch niet in de sneeuw?We zagen al op het nieuws de berichten van sneeuw in de bergen.Jij had vannacht mooi uitzicht>En je zat hoog en droog.Ik hoop dat de camping gasten geen overlast hebben gehad van al dat water.Nou tot morgen.We hadden toch om 18.oo uur chatten afgesproken?Ik weet het niet meer precies?

xxxx B B N J P M

• 18 Juli 2009 - 15:52

Monique:

hallo joyce

je heb dus lekker weer gehad haha
    ja en net wat je zegt geen stroom je slaap dan toch dus ja dat geeft niet.
    wij hopen dat je het wel naar je zin heb daar en wij zullen ook wat vaker een bericht achter laten.

dikke kus van ons

• 18 Juli 2009 - 18:03

Ruud Van Kempen:

Hoi,
    ik lees dat jij het naar je zin hebt alleen is het volgens mij trekker en geen traker(lees traaaker). Niet op de Alm gaan staan als het onweert dan wordt jij een bliksem afleider en dat is niet fijn! Groetjens Ruud

• 18 Juli 2009 - 20:33

Lieve Joyce

Wat gaaf om op de tractor te rijden.
    Heb je wel een mooie foto van jezelf laten maken. Het staat wel stoer hoor zo`n griet op de tractor.
    Je bent wel handig hè zo te lezen en je bent overal inzetbaar.
    Hoe staat het met je kookkunst nog lekkere recepten van oma geleerd?

Vreemd hè sneeuw in de zomer en er reden zelfs sneeuwschijvers door Oostenrijk. Zomer 2009.
    ~snachs onweer dat blijft hangen en dan die klappen. Knus als je binnen zit .`smiddags weer lekker in de zon gezeten ja dat is weer vakantie vieren.
    Zo heerlijk genietend in de zon.

Veel plezier en de groetjes van ons. En dikke zoen

• 19 Juli 2009 - 17:49

Joyce En Marijn:

ha die Joyce!!

Gaaf hoor, om zo een beetje op de hoogte te worden gehouden van het wel en wee van jou tijdens je (werk)vakantie. KLinkt alsof je er nou niet echt tegen je zin zit, ha ha ha!!

Veel plezier nog!!

Joyce, Marijn en de kids

• 19 Juli 2009 - 19:02

Patriica:

Jaja :D trekker rijden was wel eem mooi !:D khoop datje er volgend jaar ook weer bent ga ik met je mee op de trekker uhm uhm :P kga waarschijnlijk wel rijbewijs halen van de trekker maar ja spreek je wel weer via hyves ofzoo off telefoon:P haha XXXXpatricia Kga slapen...:P

• 20 Juli 2009 - 15:19

Diana Koomen:

Hoi Joyce,

lees dat je het wel heel erg naar je zin hebt daar in Oostenrijk
    Je komt toch zeker nog wel terug ?
    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt en je kan vermaken.
    Sprak je moeder zaterdag op de
    verjaardag van John,zo doende dat ik dit adres op kreeg om als we daar zin in hadden konden lezen hoe het met je gaat (gedaan dus) ze vinden het thuis maar erg stil.
    nadat ze bij jouw weg waren en weer thuis kwamen was ook Jelle ondertussen gaan werken dus leeg stil huis aan gestoffen.
    Jelle heeft het ook erg naar zijn zin op het booreiland hoorde we gelukkig maar.
    maar als je er straks weer ben dan ben je wel van alle markten thuis schoonmaken, koken,melken ,tractor rijden,animatie altijd makkelijk

Joyce geniet er maar lekker van en nog veel plezier

groetjes en een dikke knuffel Diana

• 20 Juli 2009 - 20:49

Hoi Joyce

Maandag 20-07
    Alles goed op de camping?
    Je krijgt veel reacties en dat is natuurlijk erg leuk.
    Ben je vandaag nog actief geweest? Nog op de tractor gezeten?
    Weer nieuwe dingen geleerd? Nieuwe ervaringen opgedaan.
    Je zit er wel heerlijk tussen de bergen. Heerlijk die ruimte om je heen.

Ik ben vanavond met Dobber naar het strand geweest, heerlijke hoge golven.
    Ze waren aan het surfen op de golven. Om een beetje te kunnen surfen moet je toch ook flink oefenen.

Joyce de groeten vanuit Schoorl. Doei kus

• 21 Juli 2009 - 21:26

Hoi Joyce

Gewoon even de groetjes vanuit Schoorl.
    Het is gewoon verslavend om even op je weblog te kijken.
    Ik vind het erg leuk.
    Is de familie Tamis al gearriveerd?
    Alles goed op de boerderij/boerencamping?
    Succes met alles en geniet lekker. groetjes Dobber Rob en Marja

• 22 Juli 2009 - 11:04

Mama:

Hoi Joyce,
    Monique belde me gisteren.
    Leuk, ze vertelde dat het goed met je gaat en dat je er goed uit ziet.Ze heeft ook onze knuffels aan jou over gebracht.Goed he!Toch leuk zo'n bezoekje uit Alkmaar.Nou veel plezier nog daar en doe de groetjes en Monique en anderen.Kus mam.