10-8-09 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu 10-8-09 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

10-8-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

10 Augustus 2009 | Oostenrijk, Wenen

gister zijn mijn ouders weer hier aangekomen. Is wel weer gezellig maar dat betekend ook dat ik snel weer naar huis moet.. Daar heb ik uiteraard minder veel zin in.
Ben van de week met twee meiden van de camping wezen shoppen in lienz. Was erg gezellig en ik ben goed geslaagd.
Heb laatst ook toen er muziek was op de camping, in oostenrijkse klederdracht gelopen, kreeg ik heel leuke reacties op! Ben al bijna helemaal ingeburgerd!!:)
Het seizoen loopt nu een beetje ten einde, de meeste vertrekken deze week en het weekend, en er komen niet heel veel mensen meer voor terug. Jammer maar ook wel lekker, dan wordt het weer wat rustiger.

Het tempo kan ik hier goed bijbenen, ondanks het laat naar bed gaan en het vroeg opstaan. Het is ook wel erg lekker wakker worden met je hoofd tegen een warme koe aan :) misschien neem ik er wel een mee naar huis, als er plaats is in de auto,.

  • 10 Augustus 2009 - 17:18

    Marja:

    Hoi Joyce

    Je hebt weer een leuk verhaaltje op je weblog gezet. Heerlijk voor je dat je al zo lekker bent geïntegreerd. Tussen de koeien, je kleding, andere muzieksoort( ook jodelen?) het tempo,etc. Heb je je wel op de foto laten zetten toen je in klederdracht liep.
    Gezellig voor dat je leuke contacten hebt.
    Gezellig om zo met die meiden even de stad in tegaan.
    Over het naar huis gaan hebben we het nog niet.
    Je hebt nog een paar heerlijke weken voor de boeg.
    De boer heeft misschien nog wel een aanhangertje over?

    Wil je ouders de groeten overbrengen en jij geniet wel zo te lezen. Leuk voor je. Gr. van Rob, Manon en Marja

  • 10 Augustus 2009 - 22:19

    Ruud:

    Hoi Joyce,
    neem jij ook een leuke foto in klederdracht mee terrug?
    29 augustus vier ik mijn verjaardag komst du auch?
    Groetjes Ruud

  • 11 Augustus 2009 - 17:03

    Selma:

    Hoi Joyce, zo weer ff aan t lezen bij je. Ben zelf net terug van ruim een week Groningen. Ik had ff in mijn hoofd van...goh, misschien gaan joyce ouders nog wel een keer naar Oostenrijk, en misschien kan ik dan met ze mee, maar helaas, ze zijn dus al bij jou, geef nie, maar het had leuk geweest om zo ineens zo voor je neus te staan hihihihi. Nou ik zie je gauw weer eens. Bij Overvecht is of a.s zaterdag de bbq of die week erop. Ik hoop die week erop want ik kan a.s zaterdag niet. Ik hoop dat jij er dan ook bij kan zijn, maar ik ben de datum vergeten dat je terugkomt, oeps.

    Nou veel plezier nog, en de groeten aan je ouders.

    Oja, nog bedankt voor je kaart!!

    XXXSElma

  • 13 Augustus 2009 - 13:29

    Marja:

    Hoi Joyce

    Alles gezellig en onder controle bij jou in Oostenrijk. Staan je vriendinnen clubje nog bij je op de camping? Nog last van je ouders?? grapje!! Staan er nog bijzondere dingen gepland?
    Of doe je gewoon iedere dag je ding.
    Heerlijk meid zo de hele dag in de buiten lucht zo tussen de bergen in.
    Dat riante uitzicht en die ruimte om je heen.
    Gewoon nog lekker genieten daar.

    Onze eerste vakantie week zit er bijna op en we zijn flink actief geweest. We hebben de hele week buiten kunnen schilderen. Ik ben er achter ik maak er niet mijn beroep van.
    Wel trots dat het goed gelukt is. Nog een paar kleine dingetjes.

    Nou meid de groeten van ons . wil je je ouders ook de groeten overbrengen.
    Kus van Rob, Manon en Marja

  • 16 Augustus 2009 - 07:32

    Marja:

    Hoi Joyce en fam.

    Alles goed bij jullie daar in dat mooie Oostenrijk. Ik dacht ik kijk nog een keer op je weblogje voor verdere nieuwtjes. Alles okè denk.
    Ik wens je nog een fijne week toe daar tussen de boerenmensen, de dieren en de gasten.


    Ons schilderproject is klaar dus dat geeft een goed gevoel. Gisteren had ik een fietsdag en we zijn tot rondje Katwijk aan zee gekomen.
    Lekker daar een rondje gemaakt .
    Het weer blijft deze week ook schitterend .
    Vanmiddag vertrekken wij op de motor rondje Nederland. Ik ben erg benieuwd hoe ons dat bevalt.

    Nou lieverd de groeten en tot na de vakantie.
    Wil je je ouders de groeten doen.
    Dikke kus van ons uit Schoorl Rob, Manon en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 15341

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: