Mittwoch 29-7-09 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu Mittwoch 29-7-09 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

Mittwoch 29-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

29 Juli 2009 | Oostenrijk, Wenen

hoi allemaal,
gister ben ik boodschappen bij de groothandel wezen doen in lienz. Het is daar bijn net zo leuk als bij de sligro.
Gisteravond was er hier een blaaskapel die muziek kwam maken. Was erg gezellig, ik mocht serveren en toen liet ik een blad vallen.. gelukkig lag er alleen maar een portomonee op. Haha.
Het weer is hier nog steeds erg goed, m´n benen beginnen nu ook een kleurje te krijgen.
Verder staat het erg vol op de camping, het is echt hoogseizoen. Er zijn gister avond twee tractoren met carvan gekomen op de camping, die zijn helemaal naar rome wezen rijden vanuit duistland en zijn nu weer op de weg terug met 25 KM.. Daar moet je wel geduld voor hebben.

Foto´s plaatsen is erg lastig, krijg ze nog niet op de computer, maar ik ga ook nog wel een fotoboek maken, dan kunnen jullie dan de foto´s zien.

• 29 Juli 2009 - 12:51

Hoi joyce

Zo hoor je nog eens wat en kom je nog wat tegen.
    Inderdaad het toppunt van geduld. Met de tractor door Europa reizen. Je moet inderdaad geen haast hebben.
    Je doet ook ideeën op waar je misschien iets mee kan en dat is natuurlijk ook weer grappig.

Tijdens de Alkmaarse vierdaagse stonden ze ook te lobbyen of je zin had om 8400 km te fietsen. Dit voor een goed doel een kinder tehuis. Op zich natuurlijk erg leuk als je niet hoeft te werken en geen haast hebt. het zijn wel weer ideeën.
    groeten Marja.

• 29 Juli 2009 - 18:21

Patricia:

hee Joyce:D

Leukk dat het zoo drukk iss een dat het nog steeds Mooi weer iss hoop da tje het naar je zin hebt !XxxPAtricia(K)

• 30 Juli 2009 - 07:29

Mama En Jelle:

Hoi joyce,
    leuk dat verhaal van de traktor.Ook leuk dat verhaal op onze mail mag je best op deze site zetten ,hoor. Ha,ha,ha.Dat je van alle talen wat brabbelt, maar dat geeft niets daar leer je van .De mensen begrijpen je wel.Leuk toch. xx mama
    he zus hoe gaat het.
    hier gaat het goed ik moet morgen weer aan het werk net als ik een nieuw dak krijg voor me dakkappel.
    nog 3 weken en dan ben je weer bijna thuis en moet je ook bijna weer naar school leuk he.
    zie je over 3 weken
    gr jeltje

• 30 Juli 2009 - 17:41

Pappa:

dag dametje je brief hebben wij ontvangen was maar twee dagen onderweg toch wel leuk een brief te ontvangen van onze dochter hier is het slecht weer net twee flinke onweers buien gehad
    je moeder was net terug van paard rijden ze stapte net van rubio af toen de eerste klappen kwamen
    je moeder en broer zijn me aan het pesten dat ik morgen moet gaan fietsen want manon gaat jelle naar de helihaven brengen en mama zegt dat ze ook een auto nodig heeft???? groetjes uit alkmmar en een dikke knuffel

• 31 Juli 2009 - 12:58

Hoi Joyce

Alle goed op de boerderij.
    Alles onder controle.
    Nog leuke mensen ontmoet??
    Een leuk briefje heb je geschreven bedankt. Misschien kunnen je moeder en vader van die heerlijke hollandse kaas meenemen. Gek hè dat je die echte hollandse dingen toch gaat missen.

Manon heeft je broer weggebracht naar de vliegbasis bij Den helder. Hij ligt nu waarschijnlijk op het zonnedek. Heerlijk hè al die ruimte om je heen.
    De groeten vanuit Schoorl en een dikke kus.Dobber, Tim, Manon, Rob en marja.
    Is het bij jullie ook zo heerlijk zonnig? Zijn de benen al lekker bruin?
    Doei

• 31 Juli 2009 - 18:27

Mama:

Hoi Joycie,
    hoe gaat het?Hier alles oke.Gelukkig weer weekend.
    Gisteren met de paarden in de buitenbak ,later uit gestapt op de Groene weg.Gelukkig waren we op tijd terug.Want er was een behoorlijke bui.Onweer ,regen en hagel.Was van korte duur ,mar toch heavy.Was best spannend ,zeker daar op de groene weg je zag het van verre.Morgen nieuw dak op Jelle's dakkapel.Dus even tussen de rommel.Nog een weekje en dan zijn we weer bij jou.Wat gaat de tijd snel he?O,ja jij bent toch ook vrijwilliger? Je bent bij deze uitgenodigt voor bbq op de zonneheuvel.Op vrijdag middag 28 augustua vanaf 17.30 u.Als je mee wilt doen moet je even een berichtje sturen.Laat even weten wat je wilt dan kan ik het voor jou doorgeven.Kosten nada.
    Het is hier prachtig weer.En deze week blijft het ook zo.Nou doeii knuffels van ons.

• 02 Augustus 2009 - 10:20

Monique En Milan:

Hoi Joyce!

Hier weer een berichtje uit de Priemstraat.
    Ik heb aan je moeder onze filmpjes laten zien.
    Ik blijf lachen om je hoor,vooral de hollandse kaas die je mist.
    Wat was het gezellig die dag dat we je kwamen ophalen.Ik heb in ieder geval erg genoten van je.
    Geniet zelf ook nog even,voor je het weet staan je ouders op de camping en is je avontuur afgelopen.
    dikke kus van ons vieren.
    Monique

• 03 Augustus 2009 - 07:17

Hoi Joyce

Maandagmorgen 3 aug. 09.10 uur en hier in holland is het bewolkt.
    Je laatste weekje op de camping bezig zijn zonder je ouders.
    Volgende week om deze tijd staan zij ook weer op de camping.
    Mijn status: ik ben terug over 21 dagen.
    De tijd gaat even goed erg hard.
    Alles goed met de koeien, het boerenleven en met de campinggasten?
    Wat een indrukken allemaal hè.

Nog gekke dingen meegemaakt??
    Nu nog lekker genieten van het Oostenrijkse leven en van oma's kookkunst.

Groeten vanuit Schoorl
    een dikke zoen Marja