montag 3-8-09 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu montag 3-8-09 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

montag 3-8-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 Augustus 2009 | Oostenrijk, Wenen

hoi allemaal,
vandaag is het weer wat minder goed. Maar 21 graden en bewolkt, waarschijnlijk komt er ook regen. Het is nog best druk op de camping, en erg gezellig. Vandaar komen 40 fietser nara de camping van 3 nachten. Is wel een hele grote groep. Met de koeien en varkens en katten gaat het nog steeds erg goed. Toen ik hier net aan kwam was er net een nestje katten geboren. Nu zien ik die kleintjes alles gaan ontdekken en spelen, dat is wel heel leuk om te zien.

gister was er weer live muziek, met maria, een mevrouw die op haar acordion speelt, is erg gezellig.

Verder is en niet zo veel bijzonders gebeurt. Gewoon elke dag lekker melken, schoonmaken, een beetje ruistig aan doen, heerlijk!

  • 03 Augustus 2009 - 10:57

    Mama:

    Hoi meissie,
    leuk dat er straks zoveel fietsers komen.Waar komen ze vandaan?Gaan ze in tentjes slapen of inhet hooi?Weet je nog,was erg leuk ,ik heb er keuke hering. aan. Zwitserland?Hier ook iets minder weer ,wel droog .Er komt deze komende dagen zomer weer in Holland.We zullen wat meenemen naar jou.Net even naar de nieuwe kapper gegaan in de Mare.Om te proberen.Niets mis mee.Zonder afspraak en niet zo prijzig.Ik ga straks naar de Mare ,er zijn winkels bij gekomen wordt gezellig .Er is wel wat veranderd zal je wel zien als je weer thuis bent.De Xenos is er ook bij gekomen.Ben nu even srtijken op zolder,samen met Bobje,anders is het zo stil voor hem (lees mij,ha,ha).Leuk die katjes,zullen we er stiekum eentje meenemen??!! Merkt Papa toch niet ,ha,ha.Vindt Bobby wel leuk,maar alleen zielig voor jou.Dan blijf je huilen .HA,ha,ha.
    Nou ik ga stoppen met slap ouwe .....
    Lees verder op je mail .Doeii,lieverd je moedertje.

  • 03 Augustus 2009 - 11:00

    Mama:

    Oeps er staan wat foutjes in mijn reactie,maar dat komt omdat ik steeds sneller typ.Sorry,maar je weet wel wat ik bedoel.
    Doeiii.

  • 03 Augustus 2009 - 16:05

    Je Vader:

    dag moppie
    goed dat je gezegd heb dat je nog na moet denken over volged jaar ik denk niet dat wij er e3en probleem mee hebben na goede afspraken gemaakt te hebben over dat fietsen het is wel 11 km per keer dametje ik beweeg en zweet al genoeg op mijn werk dag moppie nog6 dagen dan komen wij je wwer pesten een dikke knuffel uit alkmaar

  • 03 Augustus 2009 - 16:10

    Pappa:

    laat dat van de dak koofer wel op tijd weten

  • 03 Augustus 2009 - 17:56

    Ruud:

    Joycelahitie,


  • 03 Augustus 2009 - 18:01

    Ruud:

    Joycelahitie,
    dat is een nieuwe jodel. Ik schrok er zelf van en drukte gelijk de verkeerde knop in. Geht es auch gut mit dien Duetsche sprache?

    Gruss dich
    Ruud

  • 03 Augustus 2009 - 18:29

    Marja:

    Hoi Joyce

    Alles goed bij jou op de boerencamping lees ik net. Gezellig zoveel jongeren op de camping. Het brengt wel leven in de brouwerij. Als je dan in de bediening zit dan moet je flink aanpoten. Maar je raakt er al aardig handig in denk ik zomaar. jammer dat je je gitaar niet mee hebt dan kan je ook samen muziek maken. Gezellig!
    Hier in Holland komt de zomer eraan. Dus ik hoop dat jullie dat in Oostenrijk ook hebben.
    Ik haal net een dooie muis uit de vijver. gatver. Ik heb ook maar een kikker gered die dobberde er maar een beetje rond. Hij staat nu op het droge.
    Van muizen hebben jullie denk niet veel last want jullie hebben zat rovers rond lopen.
    Nou meid geniet nog van het boerenleven want zo te lezen geniet je er erg van.

    Dikke kus Marja

  • 03 Augustus 2009 - 19:47

    Patricia.een Familie:

    hee joycee leukkk dathet nogg steeds zo gezelligg hier iss het nu well mooi weer khebb lekkeer gezwommen !Eeeen opgepassen ook gezelligg nouu jaa nogg veel plezierrr bijj de koeien:Peen katten(L) whaa hoe gaat het met sjammpiee?? xxxpatricia(K)

  • 03 Augustus 2009 - 19:48

    Patricica:

    trouwenss ook nogg de groetjess van Men moeder,pa&broertje xx patricia

  • 04 Augustus 2009 - 17:03

    Marijn De Croock:

    Hoi Joyce

    Samen met Simone heb ik jouw reisverslagen doorgenomen. Zo te merken heb je het naar je zin. Leuk hoor!
    Ik heb ook een leuke vakantie gehad. Ik ben een week naar Bladel in Noord Brabant geweest.Papa Ben heeft 2 katten. Maar bij jouw zijn er nu wel heel veel!
    Het weer is goed. Ik heb gisteren op mijn balkon in de zon gezeten.
    Nog veel plezier.
    Een lieve kus van marijn

  • 05 Augustus 2009 - 16:27

    Marja:

    Hoi Joyce

    Alles goed bij jullie in Oostenrijk=
    Hebben jullie ook goed weer= Mijn leestekens zijn op het toetsen bord
    op een andere plek gaan zitten! Ik zal wel op een knopje gedrukt hebben. Hoe gaat het met die 40 fietsers= Alles goed en gezellig of gaan ze hun eigen gang.
    Nog steeds veel vakantiedrukte.
    Over 4 dagen zie je je ouders weer. Een raar idee en wat gaat die tijd dan snel. Tenminste als je nu terug kijkt.
    Geniet nog even van het feit dat je daar nog zelfstandig staat en je gang gaat.
    Over een paar dagen hobbelen je ouders weer over de camping.


    Bij ons in Nederland hebben wij heerlijk weer.
    Na het eten gaan Manon en ik even Met Dobber naar het strand.
    Manon is nu aan het werk bij de boer. Groeten van ons uit Schoorl. Marja kus

  • 06 Augustus 2009 - 14:35

    De Kemphanen:

    Groetjes van ons. Wie zijn dat nu weer??Dat zijn wij!!!!!!!!
    HA,ha,ha.

    Doeiiiiii.


  • 07 Augustus 2009 - 10:28

    Marja:

    Hoi Joyce

    Hoe gaat het met je.
    Lekker aan het studderen op de boerderij.
    Het is nu 12.15 uur en het is mijn eerste vakantiedag.
    Jou ouders zijn ook met de voorbereidingen bezig om naar Oostenrijk te komen. De tas bijna ingepakt. Marian en Peter als jullie nog op deze weblog kijken een hele leuke, ontspannende vakantie toegewenst. Lekker genieten. En jullie zien Joyce weer.
    Leuk hè.
    Voor Joyce natuurlijk ook hè, leuk ik zie mijn ouders na al die weken weer.
    Een goede vakantie toegewenst met elkaar.

    groeten van ons uit Schoorl Marja dikke zoen van ons

  • 07 Augustus 2009 - 15:38

    Monique:

    Hoi Joyce,
    Je hebt het lekker naar je zin lees ik.
    Mooi zo,de foto van het ijsje staat bij je ouders in de kamer,die van het kerkje bij mij.
    herman en ik hebben net 3 dagen gemotord,we gingen erg hard over de snelweg,maar ook rustige route gereden. Zeeland bekeken en langs kinderdijk(even een topo vraagje tussendoor;waar ligt het en waar is het beroemd van??)
    In gedachten zie ik je al in de stal zitten bij koe Selma!!
    Geniet nog even van je vrijheid,de laatste dagen gfaan altijd het snelst.
    Heb je je mooie jasje nog aan gehad?

    Nou de groetjes van de mannen en van mij een dikke zoen.Monique

  • 07 Augustus 2009 - 16:04

    Peter En Marian:

    Hallo Joyce en iedereen die dit leest,

    nog even wat inpak stress en dan zien we onze dochter weer.Heerlijk dan kunnen we haar weer in onze armen sluiten.Maar Joyce wij zijn reuze trots op jou.Wij vinden dat jij een leuk,lief avontuurlijk soms een tikkie ...(geeft niet hoor) grietje bent.We love you tot over een dagje.

  • 08 Augustus 2009 - 16:58

    Marja:

    Hoi Joyce

    Hier nog een klein berichtje vanuit Schoorl.
    Ik liep langs de computer en dacht Marja je moet afbouwen want over twee weken zit jij weer in Holland. Dan wordt je weblog weer afgesloten.
    Ik denk niet dat je nederland al mist. Heerlijk daar in die bergen. Die vrijheid
    Rob en ik waren vandaag gestart met schilderen. Het huis aan de buitenkant. Manon heeft de hele dag bij de boer gezeten. Gisteravond nog even met Manon koffie gedronken bij je ouders.
    Gezellig. Nou meid werkse nog op de boerderij. dikke kus Marja zaterdag middag 18.56 uur en wij gaan zo eten.
    Zijn de Oostenrijkse maaltijden ook lekker en veel en nog nieuwe gerechten op je bord gekregen? Doei

  • 09 Augustus 2009 - 05:45

    Marja:

    Hallo Joyce, Marian en Peter.

    Zondagmorgen half acht.
    Ik was benieuwd of jullie al in Oostenrijk zouden zitten.
    Of toch blijven hangen op het feestje van de 50 jarige.
    Was het gezellig.
    Nou Joyce je ouders hebben net 1500 km afgelegd. Doe ze de hartelijke groeten van mij.
    Een dikke kus vanuit Schoorl.
    Zitten je ouders al lekker aan een ontbijtje? Effe bijkomen van de reis. Jou dag is ondertussen ook al begonnen en de koeien zijn al lekker gemolken.
    Lieverd geniet nog lekker van je (werk)vakantie Marja

  • 09 Augustus 2009 - 12:54

    Sonja:

    Hoi Joyce

    Nou het klinkt inderdaad dat je het erg naar je zin hebt, gaaf hoor.
    Wanneer ga je terug of wil je het daar liever niet over hebben.
    In ieder geval nog heel veel plezier.
    Sonja

  • 09 Augustus 2009 - 12:57

    Sonja:

    PS
    Groeten aan je pa en ma

  • 09 Augustus 2009 - 18:50

    Marja:

    HOI Joyce marian en Peter Bedankt voor jullie smsjes.
    Je ouders zitten nu lekker in Oostenrijk.
    groeten marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 15343

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: