maandag 29-6 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu maandag 29-6 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

maandag 29-6

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

29 Juni 2009 | Nederland, Alkmaar

gister aangekomen, alles is goed gegaan, alleen in nederland in de file:)
zijn om 09.00 uur aangekomen, was wel heel vroeg.
Daarna wat geslapen en toen gemolken. Vanochtend om 7 uur weergemolken. Deze week heb ik nog een beetje vrij want het is nog niet zo druk op de camping. Vanaf volgende week bengint het echte werk.
In heel oostenrijk regent het maar hier hebben we het droog, wel bewolkt maar af en toe een zonnetje.
Het toetsenbord Zit hier anders in elkaar dus het is af en toe een beetje zoeken.
M'n kamer is mooi! Heb een eigenbalkon en mooi uitzicht over de camping. Heb een tweepersoons bed dus kan lekker lang uit liggen. Foto's volgen nog.
groetjes joyce

• 29 Juni 2009 - 18:26

Anneleen:

Yeah ben de eerste!(H):P
    Maar mooi dat alles goed is gegaan! Veel succes met het toetsenbord:P

Zullen je missen morgen tijdens het eten!

Doei! xXx

• 29 Juni 2009 - 21:20

Sander:

Klinkt of je het al heel erg naar je zin hebt! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's.

xxx sander

• 30 Juni 2009 - 15:37

Monique:

Hoi joyce,

Ben stiekem een beetje jaloers op je hoor.
    Heerlijk tussen de bergen en dan zo'n groot bed helemaal alleen....
    Geniet nu nog van je vakantie,straks hard werken geblazen.
    Hier snikheet en met de kinderen een watergevecht gehouden.Ik heb nu vakantie,jippie.
    Doe je ouders de groeten en alles is goed in alkmaar.Doei,doei ook van de mannen