woensdag 1-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu woensdag 1-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

woensdag 1-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

Vandaag is het hoofseizoen begonnen, er zijn nu heel veel oudere weg en dan komt van het weekend de eerste ligting met kinderen. Heb nu Hütte dienst, of te wel ik zit in de 'kroeg' om mensen te bedienen maar omdat het zo rustig is heb ik niets te doen. Kan nu wel uiteraard even op in internet. De boer heeft hier drie hele mooie almhutten. Twee nieuwe waar ik vandaag ben geweest om te kijken. Verder nog de gewoone klussen gedaan als de koeien gemolken en hütte schoongemaakt. Het weer is vandaag beter geweest, meer zon maar het gaat naar alle waarschijnlijkheid straks wel onweren. Morgen wat caravan's schoonmaken voor de nieuwe gasten en verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Tussen de middag hebben we ravioli gegeten. LEKKER!! (ik kom denk ik ercht dik terug). Heb geholpen om te maken maar het is nog best lastig om een mooi gedraaid randje te maken, maar volgende week gaan we weer ravioli eten en dan maar ik weer helpen, daarna kan ik het wel goed, zegt oma

Heb gister bijna de hele dag kersen geplukt. Helemaal boven in de boom zitten is leuk. Want het waaide best en dan gaat de boom mee bewegen:).

  • 02 Juli 2009 - 07:28

    Marja:

    Hoi Joyce

    Ik kwam net je reisverslag tegen leuk om te lezen en je bent ook al lekker bezig daar.
    Ik denk wel dat je daar een hele leuke tijd hebt.
    Je bent wel lekker afwisselend bezig. Een mooie ervaring.
    Geniet lekker en het is eigenlijk een unieke kans. Daar 8 weken in de bergen te zitten. Een super omgeving.
    Doe je ouders de groeten en succes met de ravioli.

    groeten van marja


  • 02 Juli 2009 - 13:19

    Marja:

    Hoi Joyce

    Zitten je ouders lekker met de benen omhoog in een mooi boek voor hun eigen caravan?
    Of zijn ze lekker veel aan het wandelen.
    Ze hangen in iedergeval niet aldoor bij je in de hütte want je hebt het niet druk.ha ha
    Zijn er nog leuke boerenzoons??
    veel plezier en geniet lekker groetjes Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 15341

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: