donderdag 16-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu donderdag 16-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

donderdag 16-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

16 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

de laatste paar dagen druk geweest met hooien, omdat het nu goed weer is moet alles zo snel mogelijk binnen gehaalt worden. Voor het weekend word er weer slechter weer voosplet.
Heb met twee meiden van de camping gepicknickt en met margot en lucas en erika van de camping een stuk gefiest en een ijsje gegeten.
Heb van de week ook alleen gemolken, omdat de boerin een cursus had was ze niet optijd thuis.
Gister was het erg warm weer en toen heb ik even gezwommen in een zwembad op de camping met water uit de rivier.. brrrrrrr maar opdrogen in de zon was wel erg lekker.
als het zo helder weer is overdag, dan is er als het donker is een hele mooie sterren hemel, heb ik gister een half uur naar gekeken terwijl ik op het gras lag.

ik vermaak me hier dus prima.!

  • 16 Juli 2009 - 14:50

    Mam :

    oeps zie reactie bij zaterdag.Was voor vandaag bedoelt.

    Doeiii.xx Mam.

  • 16 Juli 2009 - 17:49

    Marja:

    Hoi joyce

    leuk om weer iets van je te lezen.
    Inderdaad die sterren hemels zijn prachtig. Zoveel sterren ja dat zie je haast niet in nederland. jammer het is zo`n mooi gezicht.
    En zo te lezen heb je ook lekker je draai gevonden.
    Hooien, de koeien, het camping leven, etc, etc.
    Heerlijk studderen.
    Nou lieverd tot het volgende verslag..

    Groeten van Rob en marja
    Ja wij zijn ook met zijn tweetjes want Tim en manon zijn ook nog met vakantie. Nouja nog een poot van Dobber.
    Het weer in nederland is ook zalig dus veel in de buiten lucht.

  • 16 Juli 2009 - 19:03

    De Boks Buik:

    dag moppie het klinkt goed dat je het leuk vind je word straks nog boerin in plaats van veearts nu je ook alleen mag melkenkijk goed uit dat je niet verbrand nog ruim 3 weeken dan komen wij ook weer slaap lekker strak en een knuffel uit alkmaar

  • 17 Juli 2009 - 13:10

    Monique:

    Ha die Joyce,

    Nou wij komen naar je toe hoor.We gaan maandag weg en komen (ijs en weder dienende) dinsdag bij je langs.Ik verheug me al op de Berlinerbollen van oma,of iets anders lekkers.Ben benieuwd of je al een oostenrijks meisje bent geworden.
    We willen graag een rondleiding van alles,lijkt me erg leuk.
    Dus tot dinsdag,dag.

    ps Als we nog iets moeten meenemen ui Alkmaar laat het dan weten hoor.

  • 17 Juli 2009 - 14:01

    Selma:

    Hoi Joyce, nou zo te lezen vermaak je je nog altijd prima. Ik geniet van je verslagen. Ik ga a.s zondag een weekje varen met mijn ouders en Joey ook natuurlijk!

    Het terras ken je niet meer terug, is onderdeel van de winkel geworden met loungesetjes en stellingen met kussens. Doet wel zeer hoor als je dat zo ziet, maar ja.

    Nou , ik spreek je weer doeiiiiiiiii

    XSelma

  • 18 Juli 2009 - 02:43

    Sonja (oz):

    Inderdaad zo te lezen is het er tof. Hier gaan ze ook wel naar een boerderij om 'farmhand' te zijn. Wellicht is dat ooit nog eens wat voor je. Anyway keep up the good times!

  • 18 Juli 2009 - 06:47

    Marja:

    Hoi joyce

    Hoi Boerinnetje.

    Nog even een nagekomen berichtje.
    Manon is uitgeloot voor Utrecht.
    Balen
    Groetjes Marja

  • 18 Juli 2009 - 09:49

    Albert & Lieneke:

    Hoi Joyce, vandaag je moeder gesproken en ze vertelde je waarbenjij adres, dus gelijk gekeken en zo te lezen vermaak je je goed, Nog veel camping gasten uit Nederland?/ Geniet ervan Groetjes vanuit Heesch

  • 19 Juli 2009 - 19:01

    Patricia:

    haha verveel me ! duss ga gwoon fff al jou verslage lezen en reactie plaatse !:D Haha :D gelukkig was het toen moooi weer psss hooien was egt grappiggg nog heel heel veeel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Joyce

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 15344

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 29 Augustus 2014

Minor Diergeneeskunde in Oostenrijk

27 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Oostenrijk!:)

Landen bezocht: