zaterdag 11-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu zaterdag 11-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

zaterdag 11-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

11 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

Gister avond heb ik samen met twee oudere meiden van de camping een vossenjacht voor de kinderen op de camping georganiseerd. Het was erg gezellig en de kinderen hebben zich vermaakt. Daarna was ´s avonds de stroom uitgevallen. Niet alleen op de camping, maar winklern een dorp in de buurt was ook zonder stroom. In de bar had els allemaal kaarsjes aan gedaan, zag er erg gezellig uit. Maar na een halfuurtje ging de stroom op eens weer aan, gelukkig.

Na de vossenjacht hebben we nog met een groepje gevoetbalt, maar het voetbalveld voor de camping was nog niet gemaaid, dus we moesten rustig aan doen tussen de caravans.

Later hebben we nog met de oudere kinderen een americam pie film gekeken op de laptop. Was erg gezellig.

Er zijn de laaste week veel kittens geboren, totaal zijn er nu ongeveer 26 katten op de camping, dus als iemand nog een kat wilt....

• 11 Juli 2009 - 21:08

Pap En Mam:

Hallo Joycie,
    leuk dat jullie een vossenjacht gehouden hebben.Jammer van zoveel katten.peter kan beter de katers aanpakken!!!
    Gezellig die kaarsen terug naar basic.Vandaag gezellig met Mies en Alex bbq.Je moet de groetjes hebben.Jelle heeft storm op zee.Maar het gat goed met hem.Vandaag Nappie verschoond als dank beet hij in mjin lip.Gelukkig niet engstig.Bobby heeft vanavond een kat uit onze tuin over de schutting gejaagd.Net als in Oostenrijk.Slaap lekker.Kussen van Paps en Mams en bobby en Nappie.

• 12 Juli 2009 - 07:15

Ruud Van Kempen:

Hoi,
    Gisteren overdag had een groot gedeelte van Den Haag ook geen stroom. Geen trams! Gelukkig in het gedeelte waar ik woon en het centrum wel stroom. Succes met de kittens.Ook de menselijke.

• 12 Juli 2009 - 11:37

Marja:

Hoi Joyce

Zo te lezen gaat het allemaal lekker daar in Oostenrijk. Leuk om die activiteiten te organiseren of met z'n allen een filmpje te kijken. Als de stroom uitvalt op een camping dat heeft ook wel wat. Zo met die kaarsjes is het ook weer heel gezellig.
    Lekker knus!
    Evengoed ben je dan toch de hele dag bezig als je je bedenkt dat de dag `smorgens vroeg al begint met koeien melken.
    Daarna rolt je van de ene activiteit in
    de andere bezigheid zo door tot de avond valt.
    Heb je nog wel één uitslaapdag??

Vanmorgen Manon op de trein gezet ze is onderweg naar Frankrijk.
    Ze slapen nog één nachtje op haar oude kamer in Antwerpen, want ze hebben morgen de sneltrein vanuit Antwerpen naar Frankrijk.
    Toch weer even wennen dat Manon weer thuis woont. Toch ook weer gezellig.

Ps Sorry wij willen ook geen kat.

groetjes Rob en Marja

• 13 Juli 2009 - 10:34

Monique:

Hoi Joyce,
    We zijn net terug uit Rusland,Moskou.
    Wauw dat is wel even andere koek.Je verstaat niemand,behalve dan Da en Njet.
    Je hebt het naar je zin begrijp ik.Net alles bijgelezen..
    En nee wij willen ook geen poes,hoe leif die kleintjes ook zijn.
    En als dierenarts niets wordt,word je misschien wel juf.Je kan goed met kinderen omgaan als ik het zo lees.
    Nou veel plezier en de groeten van ons 4.

• 13 Juli 2009 - 19:51

Pap:

hai troeltje hoe gaat het in de alpen nog een beetje mooi weer gehadgisteren was het hier slecht maar vandaag is het prima weer gisteren h m m d tamis van schiphol gehaald waren naar moskou geweest vandaag 2 grote pannekoeken op de skottelbraai gebakken en buiten op gegeten nou ga straks lekker slapen en tot horens/lezens kusje P M B N

• 14 Juli 2009 - 20:10

Mama :

Hoi Joyce,vandaag je boeken opgehaald bij de krant.Wil je ze richting Oostenrijk hebben?Ook langs de bib geweest voor jou.Daarna eventjes met Bobby naar de stad.Veel toeristen in de stad.Vandaag ook even met Marja bij Monique en Herman geweest.Daar foto's van Moskou bekeken.Leuk en mooie dingen gezien.Mooi weer vandaag in Alkmaar.Hoe is het weer daar?Ik ga nog proberen jouw rapport door te scannen/mailen op hotmail.Als je het ontvangen hebt laat het dan even weten.
    Slaap lekker .Kus Mam.

• 15 Juli 2009 - 12:40

Mama:

Hoi Joyce,
    je moet de groetjes van Joey en Selma hebben ik kwam ze op de markt tegen.
    xxx Mam.
    PS.Ik heb niet veel tijd nu,want ga werken.

• 15 Juli 2009 - 19:03

Pappa:

dag jonge dame wanneer schrijf weer eens wat op je reisverslag je doet dit niet zo veel of heb je geen tijd/laat peter /margot je te hard werken grapje je mag ook af en toe wel een mailtje sturen dan weten we hoe het met je gaat knuffel je vader

• 16 Juli 2009 - 11:34

Ria Haakma:

Hoi Joyce,
    Was nieuwsgierig hoe het met je gaat in Oostenrijk. Kreeg van je moeder te horen hoe ik op je website kon komen om je reisverslagen te lezen. Wat ontzettend leuk om te lezen.Wat zal je met een hoop ervaringen rijker weer thuis komen over 39 dagen zoals ik lees bij je status.
    Heel veel (werk)plezier de komende tijd.
    Groetjes van Ria(je weet wel, ja die Ria, één van de drie van Z-H )haha doeiiiiiii

• 16 Juli 2009 - 14:48

Mama:

Hoi Joyce ,leuk dat ik je met je gechat heb.
    Je hebt het goed naar je zin .Ik denk dat je je draai voor deze weken wel hebt gevonden.Als je nog wat nodig hebt hoor ik het graag misschien kan ik het opsturen of mee geven aan Monique en mannen.Leuk dat je een kaartje hebt gehad .Ouderwets niets mis mee.Ik ben in afwachting van je foto's.Want ik wil wel zien hoe bruin je bent.
    In de Mare komen steeds meer winkels bij.Het gaat er nu wel leuk uit zien.De stratenmakers hebben nog een hoop te doen.Hier en daar is het net een zandbak.Sommige kinderen die met moedrs boodschappen doen vinden dit wel leuk.
    En die sterren hemel mooi he.Geniet ervan.Tot chattens.

Kusje Mam.

• 19 Juli 2009 - 18:58

Patricia:

het was idd egt heel gezellig !!! vooral het voetballlen een de film ws erg grappig en gezellig khoop dat ik het nog een beetje gezellig kan maken hiero in marum psss de vossenjacht was ook leuk hadden we goed gedaan ps moet jij ook nog maar een keer organiseren nog veel plezier!XXXXpatricai