vrijdag 3 juli - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu vrijdag 3 juli - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

vrijdag 3 juli

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

Ben nu de Hütte aan het schoonmaken. En heb net de likeurtjes vanuit grote jerrycans moeten aan vullen maar zo ´s ochtends vroeg ruikt een 40% likeurtje toch niet zo lekker. Gister heerlijke spagetthi gegeten van oma, en ze is nu een soort berlinner bollen aan het bakken.
Heb gister ook een van de verhuur caravan schoongemaak. Ik kan zelf m´n tempo bepalen dus het is lekker chill. Gister avond heeft een behoorlijk geregent en net regende het ook nog even. Maar dat is goed voor de weiden zegt de boer. Heb gister met een vleesmachine spek gesneden, is erg leuk. Ook al kon ik eerst de aan uit knop niet vinden:P.

• 03 Juli 2009 - 09:30

Marja:

Hoi Joyce

Wel boffen dat oma zo van koken en bakken houdt. het klinkt allemaal heerlijk.
    Zo te lezen verveel je je niet.
    lekker genieten en iedereen de groeten.
    Groeten Marja

• 03 Juli 2009 - 16:10

Monique:

Hoi Joyce,

Vanochtend heeft Her je broer uitgezwaaid in Den Helder. Mis je hem een beetje?
    Jij en een vleesmachine,mag dat wel als vegetariër?Niet stiekem snoepen hoor van de spek.
    Oh berliner bollen die wil ik ook graag eten als we op bezoek komen. Kan jij dat regelen met oma.?
    Geniet nog even van je ouders,straks ga je ze uitzwaaien en moet je het op eigen kracht doen.Zal vast wel lukken,maar is toch net iets anders.
    Nou wij gaan eten,doe iedereen de groeten en tot mails hoor. Dikke zoen van ons allen uit Alkmaar.
    Monique.
    ps Daimy zal nog even naar je vogeltje kijken straks

• 05 Juli 2009 - 03:13

Pap En Mam:

Hoi Joycie,
    we zijn thuis hoor,we gaan nu nog even slapen we bellen straks wel. Je rapport is binnen ziet er goed uit,er staat bevoorderd naar 6 vwo gefeliciteerd,dat ook van ons.Kussen van ons.Nappie ziet er ook goed uit.