zondag 5 juli - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu zondag 5 juli - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

zondag 5 juli

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

Het is vandaag zondag dus rustdag, heb net een beetje de Hütte schoongemaakt en heb nu niet zo veel meer te doen, of eigenlijk mag ik niet zo veel meer doen. Ga zo met wim en els mee naar een cafe tje in de beurt wat drinken.
Gister zijn mijn ouders weer naar huis vertrokken. Na tien minuten kreeg ik een smsje dat ze een bekeuring gehad hadden..(goed begin van de reis). Ze zullen nu vast al wel thuis zijn.
Vanavond hebben we een feestje, gratis bratwurst met brood eten. Omdat een camping gast jarig is. teminste dat staat op het bord omdat er toch een reden moet zijn om een feestje te vieren.
Het weer is hier nu super gaat, bijna een strak blauwe hemel en de zon schijnt lekker. Ga nu lekker van de zon genieten..

• 05 Juli 2009 - 09:19

Pap En Mam:

Hoi Joyce,je net gesproken.je moet maar even kijken hoe hier de chatbox werkt?Maar volgens mij kan dat wel alleen kan dn natuurlijk iedereen mee praten?ik heb er niet zo veel verstand van.Dus zoek het even uit.Misschien wel leuk om dan even een tijd af te spreken of zo iets scheelt weer in de bel kosten toch?Wat ook leuk is om wat foto's door te sturen?
    Nou gezellig koffie drimken samen met Winm en Els doe ze de groetjes van ons.En leuke verjaardag vanavond,mogen jullie wel een Holland lang zal ze leven zingen.Kan je truowens niet wat weer vanjullie naar ons sturen?Het is benauwd hier.O ja en erg vlak en veel aauto's!!!!!Nou lekkker genieten groetjes aan Fam. en camping buren.Liefs van ons nu ga ik aan de was.
    xxx Pap en Mam.

• 05 Juli 2009 - 17:43

Marja:

Hoi Joyce

Je ouders zijn uitgezwaaid. Toch een beetje vreemd natuurlijk of niet. Iedereen is nu wel op de hoogte van de bekeuring van je ouders. Ja men weet dan ongemerkt toch heel veel van je. Vanavond gezellig een feestje en dat hoort er natuurlijk ook bij.
    Net vakantie. Ja het is natuurlijk toch heel leuk om daar op je zeventiende twee maanden te zitten. Hier in Schoorl ook alles prima.
    Morgen gaan je moeder en ik een dagje fietsen op Texel. Ook ruim daar maar niet van die mooie bergen en vergezichten.
    Ik volg je....

groeten marja

• 06 Juli 2009 - 20:01

Marja:

Hallo Joyce

Zomaar even een berichtje vanuit Schoorl.Gaat het allemaal een beetje daar in OOstenrijk?
    Hoe was je eerste echte werkdag? Je moet ook toch ook even wennen daar en waarschijnlijk ligt je tempo daar toch een stuk lager dan in Nederland.

Vandaag heb ik samen met je moeder een dagje op Texel gefietst. Het was zalig weer en we zijn via Den Burg richting de Koog gefietst. Nog even op het terras aan het strand gezeten maar daar zijn we weggewaaid. Op dat moment was de zon ook even weg. Wel in het dorp even lekker op het plein gezeten en een broodje vis gegeten. Af en toe moet je even opsteken hè en wat lekkers nemen.

Hoe staat het in Oostenrijk met het bewegen? kan je er ook paardrijden?? Of toch een stukje fietsen?
    Nou Joyce de groeten van ons.
    PS .Wij gaan zo manon ophalen van schiphol.
    Om 23.45 uur landt ze en dan zit haar weekje vakantie op Kreta erop.

Groeten marja

• 06 Juli 2009 - 22:32

Selma:

Hey Joyce, nou dat is wel genieten zo he in Oostenrijk!Al je berichtjes gelezen, leuk hoor. Hier verder zijn gangetje, moet erg wennen hoor dat het over is met tuincafe. Was een hoop werk om leeg te halen. Ben lekker thuis bezig met opruimen.
    Nou, ik spreek je wel weer , doeiiiiiiiiiiiiii
    XSelma en een poot van Joey

• 07 Juli 2009 - 07:27

Tim:

Hey Joyce,

linkt als een leuke werkvakantie. Er wel zijn zeker weinig jongeren. Al wel veel schnaps gedronken?

Ik kom misschien nog even langs als ik toevallig in de buurt ben.
    Groeten,
    Tim

• 07 Juli 2009 - 16:41

Pa:

laat eens wat van je horen via de e-mail gr pa

• 08 Juli 2009 - 09:43

Mies:

Hallo Fraulein,

Wie gehts?

Het is alweer een week dat je daar bent en nu ook nog (Hard?) aan het werk.
    Zo te lezen aan je berichten heb je het prima naar je zin.

En de afwisseling met het werk is natuurlijk ook veeeel leuker dan altijd hetzelfde doen.

Nou Joyce geniet er maar van en ik ga je nu iedere dag even je blog aan klikken om te zien hoe het daar met je gaat!

groetjes van Alex en Mies en de dames