donderdag 9-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu donderdag 9-7-09 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joyce Koomen - WaarBenJij.nu

donderdag 9-7-09

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

09 Juli 2009 | Nederland, Alkmaar

zo het is al weer een paar dagen geleden dat ik wat getypt heb. Leuk dat jullie allemaal af en toe kijken en een berichtje plaatsen!
Er waren de afgelopen twee dagen twee zweden op de camping, dit waren erg gezellige mensen die veel te vertellen hadden. Ze reisden door heel europa en hadden veel te vertellen over wat ze allemaal gezien hadden.

Verder heb ik gewoon de normale klusjes op de camping gedaan, koeien melken, en de Hütte schoonmaken. Maar ook de stacaravans heb ik klaar gemaakt voor de mensen die komen. Schoonmaken en de bedden opmaken.

Het weer gister was erg goed. Hebben in de middag pauze lekker in de zon gelegen en met een meisje dat op de camping staat gefrisbeed. Vandaag is het ook zonnig maar de wind is wel koud.
groetjes joyce

• 09 Juli 2009 - 18:54

Mama:

Hoi lieve Joyce,
    fijn dat je het naar je zin hebt.Wordt je niet te bruin?Anders denken ze dat ik een andere dochter heb.Heb je die paar woorden Zweeds die je van Emelie geleerd heb nog kunnen gebruiken?
    Hoe gaat het trouwens met je Duitse taal?Misschien komen er ook nog mensen uit GB?Dat is ook handig voor de taal.Het weer hier vandaag in Noord Holland redelijk vanmorgen een buitje.Vanavond buiten kunnen eten.Er is wel veel wind en er schijnt nog meer te komen.Herfst schijnt het te worden.xxx Mam.
    Ps. ik stuur je ook nog een mail.

• 10 Juli 2009 - 06:47

Ruud:

Hoi Joyce,

hier was het gisteren aardig weer een klein buitje en de rest lekker. Wij zijn naar Schagen geweest. Vandaag regent het hier in Den Haag ik ga maar weer sollicitaties schrijven.
    Groetjes Ruud

• 10 Juli 2009 - 13:01

Marja:

Hoi Joyce

Ik vind het wel leuk om je te volgen.
    Leuk om andere mensen te ontmoeten uit verschillende landen. Het idee om zo door Europa te reizen is wel erg leuk. Wat dat aangaat zijn er wel veel mogelijkheden.
    Je doet wel ideeën op zo.

Wel leuk dat je ook contact hebt met een ander meisje . Misschien leuk om samen iets te ondernemen.

Manon woont voorlopig weer thuis want gisteren hebben we haar kamer in Antwerpen leeggehaald.

Dobber heeft gezellig twee nachtjes bij Bobby en je ouders gelogeerd.

Nou Joyce succes met alles en de groeten van ons. Marja